Shop Mobile More Submit  Join Login
Hey Arnold Meme by nicolemtracy Hey Arnold Meme by nicolemtracy
Holy freaking crap this took FOREVER!!!
Add a Comment:
 
:iconsquirrelandnight123:
SquirrelandNight123 Featured By Owner Nov 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
I hate Lila and Rhonda, too. (LOVED the prank section)   ;)
Reply
:iconsquirrelandnight123:
SquirrelandNight123 Featured By Owner Nov 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
LOVED IT!
Reply
:iconkeeperofthekeys92:
KeeperoftheKeys92 Featured By Owner May 11, 2014
Anold x Helga is my OTP but you want Lila to die??!  You're a B*TCH!! I'm This Unexcited    She never liked Arnold and she SUPPORTS him with Helga. Grey Kit Emoticon-Lmfao 
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner May 12, 2014  Hobbyist General Artist
I just find Lila "ever so" annoying. I hate her, Rhonda, and, to a degree, Olga. This meme is simply my own opinions, nothing more.
Reply
:iconnightwalker4161:
nightwalker4161 Featured By Owner Mar 2, 2014
#6 reminds me of that o me episode of catdog where dog chases a bone on a treadmill to power the city. :D
Reply
:icondazeddaisieso-o:
DazedDaisiesO-o Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist General Artist
cool :D
Reply
:iconmylastfantasy:
Mylastfantasy Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist General Artist
This was all me in a nutshell! (Yeah I don't get the nut saying either XD) The brainy part was defiantly something I would do! I swear, after Arnold, Brainy is the most adorable character!!!!
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist General Artist
Isn't he though!? I adore Brainy! He's basically a non-violent male Helga. <3
Reply
:icondarkness87:
DARKNESS87 Featured By Owner Jan 10, 2014
Bad ass...
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist General Artist
Oh you! Bunny Emoji-18 (Shower Love) [V1] 
Reply
:icondarkness87:
DARKNESS87 Featured By Owner Jan 21, 2014
Now that bunny! Is where the party's at! Lol but seriously support big time.
Reply
:iconxx69erforlifexx:
xx69erForLifexx Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
I hate Lila :T
Reply
:iconkoizumi-marichan:
Koizumi-Marichan Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
1. Yeah! they both are my favs #1 too :la:
2. OMG! You want to Lila to die XDDD yes, months ago I'd think the same (I hated her since I was I little), but now I kinda like her, although i cant stand her sometimes :| (Blank Stare) If Im honest, sometimes I prefer she isn't in the show
3. Holy crap!!! the Brainy one! I wanted to draw the same THING XDDDDDDDDDDDDDDDD I don't decide to finish the meme u.u

Great work !!!!!
Reply
:iconbuynoe:
buynoe Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Omg best one yet lol... though gosh, I ever so wish u didnt kill lila with a gun... guns too quick make her Suffer!!! Jk jk lol I actually like lila
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist General Artist
Ha ha ha!!! Thank you! Aw man, thought I had a "kill Lila" friend. Simple What? 
Reply
:iconderpinc:
DerpInc Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Personally I like Lila but I love your prank! XDDDD Pikachu-lol 
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner Jan 8, 2014  Hobbyist General Artist
Ha ha! Thanks. The only other person I absolutely hate is Rhonda. Girl's a snot. ;)
Reply
:iconlegionnaire24601:
Legionnaire24601 Featured By Owner Jan 7, 2014
lol
Reply
:iconfangirl-musiclover:
Fangirl-Musiclover Featured By Owner Jan 7, 2014   Artist
nice job :)
Reply
:iconspihon:
Spihon Featured By Owner Jan 6, 2014  Student Artist
Hey awesome
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks! :grin: It was pretty fun to do.
Reply
:iconvanimic:
Vanimic Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist
how thats cute xD
Reply
:iconnicolemtracy:
nicolemtracy Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you :grinwoo: 
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PSD download, 7.1 MB




Details

Submitted on
January 6, 2014
Image Size
7.1 MB
Resolution
720×5112
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,905
Favourites
47 (who?)
Comments
23
Downloads
4
×